Afbeelding

Texelhopper: meer busjes, vernieuwde site en app

Laatste nieuwsberichten
Connexxion biedt nogmaals excuses aan vanwege de ‘niet-foutloze start’ van de Texelhopper en belooft verbetering. Zo garandeert de hopper aansluiting op de (tussen)boot en verwacht het vervoersbedrijf dit jaar vier nieuwe hopperbusjes. Ook introduceert Connexxion een vernieuwde website en een vernieuwde app.

In het najaar van 2018 diende de gemeente op aandringen van de gemeenteraad een officiële klacht in over de slechte dienstverlening, bij Connexxion en de provincie. “Talloos zijn de meldingen over busjes die niet komen, te laat zijn en klanten op verkeerde plekken ophalen en brengen. Men mijdt het openbaar vervoer”, luidde de zorg vanuit de raad. Connexxion ging aan de slag met verbetering, wat onder meer resulteerde in betere bereikbaarheid van de centrale, verbetering van stiptheid en een hogere klantwaardering.

“We hebben naar alle opmerkingen geluisterd en dat blijven we doen. Want hoewel de dienstverlening is verbeterd en een groot aantal aanpassingen is doorgevoerd, zijn we er nog niet. We blijven dus verbeteren en luisteren. Om het goed te maken, komen we na de zomer met een leuke acties voor inwoners van Texel.”